woensdag 11 september 2013

Gordijntjes achterdeur en schuur

Zo, het werd tijd voor een update over ons huis. In de tuin in nogal het één en ander veranderd en we zijn bezig om ons huis te schilderen. Om de inkijk in de schuur en bij de achterdeur te verminderen, heb ik gordijntjes opgehangen, als het aan mij had gelegen waren er bloemen gordijntjes gekomen, maar ik heb ook nog een man in huis...... 



 Voor....


 en na. Zo kun je niet in onze berging kijken.


 Bij onze schuur/tuinhuis heb ik al een tijd geleden gordijnen opgehangen. Zodat met niet in onze schuur kan kijken. En als je daar lekker gezellig zit, is het ook niet heel leuk dat je de fietsen het het gereedschap zit liggen. Vandaar. Ik vind het resultaat erg knus en gezellig. Het doet met zelfs een beetje denken aan een caravan. hihi.







1 opmerking: