zaterdag 5 januari 2013

Kerst in mijn huis

Ik heb even een tijdje vakantie gehad, ook van mijn site. Maar hierbij de foto's van mijn kerst decoraties. Ik heb een fijne kerst gehad bij mijn familie samen met mijn man.


Op tafel had ik deze schaal met grote lantaarn. De lantaarn had ik gekocht bij 'de Entree' in Yde. Er zitten drie kaarsjes in en je kan er zelf nog makkelijk iets in leggen. Erg grappig. Met nepsneeuw en kerstlichtjes heb ik hem wat sfeer gegeven. Deze heeft op de eettafel en in de gang gestaan.





Dan stond het volgende op mijn kastje in de kamer. Mijn Tilda kaarten bord heb ik hier opgehangen met een mooie strik en met 2 mooie kaarten van vorig jaar. Op het kastje liggen mooie takken die ik in het bos gevonden heb. Er staan 2 lantaarns van de gamma en een rendier dat door mijn schoonvader is gezaagd. Dat lijkt erg leuk in combinatie met de borduur ring. Dit idee komt uit het boek Eline's Winterhuis, waar ik al eerder wat over schreef. Hierover nog een apart stuk binnenkort.




Ook had ik voor mijn kerstboom (die dit jaar een beetje groot is uitgevallen, maar er verder hetzelfde uitzag als vorig jaar) nieuwe hangers. Deze nieuwe hangers hingen dit jaar in mijn boom.




Wil je weten  hoe mijn boom eruit zag, kijk dit in dit stukje van vorig jaar. Ik moet zeggen dat het dit jaar toch wel weer heel anders is, je ziet dan pas hoeveel je tussendoor veranderd in je huis. Maar leuk om terug te zien. Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad. En de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten