zondag 25 november 2012

Give Away !

Een winactie op mijn site!!! Wat is er nou leuker om iets te knutselen en er vervolgens iemand anders mee te kunnen verblijden. Je kunt dit fotolijstje in Tilda kerstsferen winnen en ook een hart die je het hele jaar door op kunt hangen.
Wat moet je doen om te winnen. Laat een reactie achter bij dit bericht. Uit de mensen die hun reactie hebben achtergelaten ga ik iemand loten die dit zelfgemaakte lijstje in huis krijgt. Op 7 december wordt de winnaar bekend gemaakt!










4 opmerkingen:

  1. HIHI IKKE doe gewoon mee...you never know ;) JAAAAA ben allang volger...tuuuurlijk :D

    Liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het ook heel leuk!! Dus ik wil ook best verblijd worden met deze mooie spulletjes :D.. Leuk idee hoor

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat fijn om deze mooie blog te leren kennen en veel nieuwe (creatieve) ideetjes te ontdekken.
    Ook bedankt voor de uitleg rond shadowpainting, die wil ik binnenkort eens uitproberen.
    Lieve groetjes uit België.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ook een reactie van hier.. Erg leuk en crea, jammer ben zelf niet zo crea.. Mooi site ook Anika!!!

    groetjes je nichtje sas

    BeantwoordenVerwijderen