maandag 8 oktober 2012

Leuk Tijdschrift : Daphne's Diary

Ik heb iets leuks ontdekt, dankzij mijn moeder. Ze liet mijn een nieuw magazine zien: Daphne's Diary. Tja, en toen was ik verkocht.
Het heeft alles wat ik leuk vind aan tijdschriften in zich. Alleen de lay-out en de uitstraling al, geweldig.
Het blad gaat over tuinen, brocante, woondecoratie, recepten en leuke dingetjes die je zelf kunt maken of doen. Daarnaast staan er ook hele leuke en herkenbare stukjes in geschreven.


Ook zijn er kleine labeltjes te vinden en andere leuke verrassende dingetjes, zoals stikkers voor op jampotjes en gewoon mooi papier. Wat ook leuk is, bij een abonnement krijg je een mooie quilt deken cadeau. Voor mij dus een heel groot geluk, want ik wil al heel lang een mooie quilt en was al een tijd op zoek naar een geschikt tijdschrift. Gevonden dus!

Kijk op http://www.daphnesdiary.nl of in de boekhandel voor dit leuke tijdschrift.




1 opmerking:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMM wat een mooi blad :) ZO jammer dat ie hier niet is hihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen