maandag 24 september 2012

I'm Back!

Jaaaaaaaaaaaaaaa, daar ben ik weer. Wat is het lang geleden. Maart was mijn laatste bericht. 
Maar vanaf nu weer regelmatig een update op deze site. De donkere dagen komen er weer aan, dus is het tijd om weer gezellig te knutselen.

 Het hele voorjaar en de hele zomer zijn we druk bezig geweest om ons huis. We hebben een royale tuin, maar daar moest (net als het huis) een heleboel aan gebeuren. We hebben met z'n 2en hard gewerkt om er een gezellige tuin van te maken. Nu, een paar maanden verder, moet er nog een omheining omheen. En we moeten wachten op het gras dat erdoor komt.

Ik heb mijn veranda gezellig aangekleed, gordijntjes gemaakt voor achter de raampjes en een mooi tuinsetje gekocht. Daar hebben we al wat momentjes gezeten.
Natuurlijk zijn we deze zomer ook op vakantie geweest. 2 weken naar Oostenrijk. Daar heb ik veel gewandeld. En natuurlijk lekker gelezen.

Nu het weer weer wat minder is, kan ik buiten niet veel meer doen. Dus kan ik weer knutselen.

Ik ben met een aantal dingetjes bezig. Ik heb een paar projecten van Tilda liggen en ben met een letterbak bezig. Ook heb ik al een aantal dingen gemaakt sinds de zomervakantie en die zal ik binnenkort weer laten zien.



2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je er weer bent meis, heb je posten gemist :)
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben ook blij dat je er weer bent
    en ik ben blij dat we weer van je creaties mogen genieten
    ben ook al weer begonnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen