vrijdag 10 februari 2012

Geur in je huis

Ik heb laatst bij de Xenos een heel schattig waxine licht houdertje gekocht. Je kunt deze gebruiken om een geur in je huis te verspreiden. Ik heb er geurolie en smelt wax bij gekocht. Ik had gedacht dat de wax in 1 keer op zou zijn, maar ik heb het al een paar avonden gebruikt en ik heb nog steeds een heel bakje vol. Het ruikt niet heel sterk, maar ach, het idee is leuk. Je legt zo'n blokje op het houdertje, kaarsje eronder en het smelt. Als het kaarsje op is wordt de wax weer hard. 
Bij geurolie gebruik je slecht een paar druppels in combinatie met een paar druppels water. Dit geeft een iets sterkere geur.










1 opmerking:

  1. JA die smeltwax dingen, daar doe je heel lang mee. En ruikt lekker...soms zijn ze echt scherp in irritant maar andere mmmm lekker hoor.
    JAAAAAREN geleden had ik ze gekocht bij een tuincentrum en die heb ik pas weggedaan....heel veel gebruikt en nog niet op dus echt waar voor je geld zeg maar...oes bint zuunig hihihi.

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen