zaterdag 12 november 2011

Tilda naaiwerkje

Mijn moeder had me gevraagd of ik iets voor haar wilde naaien. Dit prutswerk is voor haar best vermoeiend en aangezien ik veel borduur was dit net een klusje voor mij.
Ik kreeg een lapje witte stof met grijze lijnen erop. Die lijnen moesten met rood worden genaaid. Het was wel even werk, maar ik vind het resultaat fantastisch. Het is van het merk Tilda.



Mijn moeder gaat het lapje nog verven geloof ik, heb geen idee hoe het eindresultaat wordt, maar mijn moeder kennende wordt het heel mooi. Als het af is plaats ik nog wel even een foto. Waar ze het lapje weg heeft, weet ik niet. Zou hem zelf ook wel willen hebben. Als iemand weet waar ik dit kan kopen, zeg het dan maar even. Want zoiets voor kerst is natuurlijk wel heel schattig aan de muur.



1 opmerking:

  1. Lief ♥ Ja je moeder en ik (zoals je weet hihi) zijn allebei dol op Tilda ♥ Als je googled vind je waarschijnlijk best zoiets...zal eens kijken of ik iets vind. Met een speciaal potlood kun je het dan zelf maken, die potloden (weet ff de naam niet meer) kun je kopen bij elke handwerkwinkel en dan kun je zelf bijna alle tekeningen veranderen in een borduurpatroon op stof. EN in sommige boeken van Tilda staat dit figuurtje ook afgebeeld hoor.....

    Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen