maandag 21 november 2011

Nieuw Hartje Zwart/Zilver

Ik besloot om weer wat nieuwe hartjes te gaan maken.
Ik had nog een heleboel vilt liggen. Ik vond het wel leuk om juist een kleur te kiezen die je niet snel bij een hartje ziet. Zwart.
Ik had nog mooi zilver lint van de Hema liggen ook nog leuke sterretjes die ik bij de Wibra heb gekocht.


Ik heb bij de wibra allemaal mooie vilten figuurtjes gekocht. Deze zitten met een aantal stuks in een klein doosje voor geloof ik 1 euro. Aangezien ik toch zwart en zilver ga gebruiken, passen deze figuurtjes er prima bij. 



Ik heb hetzelfde principe aangehouden als bij mijn vorige hartjes. Het zelfde patroon. Uitknippen met een kartelrand en naaien met de hand. Ik heb alleen de steek anders gedaan.

En dit is hem geworden. Ik vind het echt een hartje voor de kerst.



1 opmerking: