woensdag 9 november 2011

Een foto van mijn man in een mooi fotografie boek

 Mijn man heeft een hele leuke en mooie hobby. Natuurfotografie.
Hij heeft een eigen web site met natuurfoto's en blogs hierover. Ook heeft hij een portret fotografie site.
www.natuurfotograaf.info en www.bertjanwolfsfotografie.nl.
Hij zet af en toe een foto op nederpix.nl, dat is een site voor natuurfotografen in nederland. Zij besloten een boek te maken en hebben uit duizenden foto's een aantal foto's uitgezocht. Ook 1 van mijn man.


Dit is het boek. Beleef Buiten. Ik vind de voorkant er mooi. Het boek kost 24,95 en is te bestellen op http://www.nederpix.nl/beleef-buiten.php .

Ik moet zeggen, ik vind het een erg mooi boek. Mooie heldere foto's en leuke onderwerpen. Ook leuk dat het door allemaal Nederlanders is gemaakt.

En dit is de foto van mijn man. De Welriekende Nacht Orchis.
Het is een Orchidee.


Wat helemaal stoer is, hij is pagina groot. Naast deze bladzijde is een pagina met hele kleine foto's van orchideeen. Wel gaaf dat die van Bert Jan zo mooi is afgedrukt.
Ben best wel trost.


Achter in het boek staan de namen van de fotografen en welke foto's ze hebben gemaakt.
Mijn mannetje staat er ook bij.
Vind het heel erg leuk voor hem dat er nu eens iets in een boek staat.
Hoop dat hij nog ver komt in de fotografie!

2 opmerkingen:

  1. Goed joh, een echte BJ in een echt boek. Gefeliciteerd :) en je mag met recht trots op hem zijn.

    Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!
    Zal er zelf ook even een stukje over schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen