maandag 10 oktober 2011

Toekan met Pastelkrijt


Deze tekening van Pastelkrijt heb ik in opdracht van mijn schoonzus en zwager. Ze wilden graag dat ik iets voor hun woonkamer zou maken.
Ik vond dat nogal wat. Het is toch een kwestie van smaak.


Mijn schoonfamilie houdt erg van kleur, ze hebben een boel kleurige elementen in hun woonkamer, de muren en de vloer zijn vrij rustig.
Ze hebben ook gekko's in de gang en zijn echte reizigers.

Ik heb toe besloten en tropisch dier te maken voor hen. En door voor pastelkrijt te kiezen komen de kleuren geweldig uit. Het voorbeeld dat ik heb gebruikt is van fotograaf Frans Lanting. We hebben een schitterend boek van zijn foto's.

En dit is mijn pastel. 
Ik ben er heel tevreden over en mijn schoonzus en zwager vonden het ook mooi. De tekening hangt nu bij hun in de woonkamer aan de muur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten