zondag 18 september 2011

Cadeautjes Inpakken


Een leuk ingepakt cadeau is het halve werk.
Gisteren kwamen er twee bekenden die hun trouwalbum en foto's overhandigd kregen. Mijn man had hun trouwfoto's gemaakt en ik heb hun trouwalbum in elkaar gezet. Ze waren dik tevreden en vonden het er prachtig uitzien.


Inpakken is belangrijk, het laat zien dat je iets extra's over hebt voor de ander. Ik vind het ook erg leuk om te doen. Vroeger als ik iets kocht voor mezelf liet ik het ook vaak inpakken. Dat ziet er toch altijd heel leuk uit. Dan is het een feest om iets te krijgen.
Voor dit leuke stapeltje ingepakte spulletjes heb ik een pakketje cadeaupapier van de hema gebruikt. Door 3 verschillende papiertjes te gebruiken die toch goed bij elkaar passen, lijkt het meteen gezellig en mooi. En mooi lint gebruiken helpt ook een heleboel. Leuk papier is belangrijk, maar ook niet te hard je best doen. Hou het simpel en strak, dat is toch vaak het mooist. Succes ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten